תיקון שלט לרכב בקריות.

תקלות הקשורות לשלט הרכב הן עניין נפוץ מאוד בקרב בעלי רכבים.

כל נהג חווה במהלך חייו לפחות בעיה אחת הקשורה לשלט הרכב, לפעמים השלט עובד באופן חלקי ולפעמים השלט לא עובד כלל.

לא משנה מה הבעיה בשלט, תמיד כדאי לפנות לבעל מקצוע שיטפל בבעיה ולא לנסות ולסדר לבד, בטח ובטח לא לדפוק על השלט או לפתוח אותו.

 

מתי לפנות למנעולן רכב?

כשזה מגיע למערכת הנעילה של הרכב יכולות לצוץ המון בעיות, חלקן קשורות במערכת עצמה וחלקן קשורות לשלט או למפתח הרכב.

כשהבעיה קשורה לשלט של הרכב יכולות להיות כמה וכמה סיבות, חלקן פשוטות לתיקון וחלקן מסובכות יותר, בכל מקרה, מומלץ לפנות למנעולן רכב שיפענח ויתקן את התקלה.

במקרים מסוימים הבעיה היא בבטרייה של השלט ובמקרה כזה המנעולן יחליף לכם את הסוללה ויוודא שאכן הבעיה היא בבטרייה ולא בשלט עצמו.

כן, אתם יכולים להחליף את הסוללה לבד אבל אם אתם תקועים מחוץ לרכב בשעה מאוחרת ואין חנויות מסביב, מנעולן רכב הוא הפתרון בשבילכם. וגם, קיימים שלטים שאינם פשוטים לפתיחה, וניסיון לפתוח אותם על ידי אדם ללא ניסיון יכולים לפגוע בשלט.

לכן כדאי שתפנו לבעל מקצוע שייקח אחריות העבודה.

אם יש לכם רכב שנפתח רק באמצעות שלט, והשלט לא עובד ואינו פותח את הרכב, מנעולן רכב יוכל לפרוץ את הרכב בלי לפגום בדלת הרכב או במנעול שלו. לאחר מכן המנעולן רכב לבצע בדיקה מהי התקלה של השלט. יכול להיות שהבעיה היא במגעים או בשבב הנמצאים בתוך השלט. בכל מקרה, מנעולן רכב מקצועי יוכל לתקן את המגעים או להחליף את השבב התקול.

שלט קופץ לרכב

קובי המנעולן – תיקון שלטי רכב בקריות.

כשזה מגיע לשלטים לרכב, תבחרו במנעולן מקצועי שנותן לכם שירות אדיב ומהיר עד אליכם!

אני מציע מגוון רחב של שירותי תיקון ושכפול של שלטים מקוריים למגוון כלי רכב, כולל רכבי יוקרה ואופנועים! אחריות מלאה על העבודה והשלט!

מספר פלאפון: 050-9014399

התקשר עכשיו

מלאו את הטופס ואחזור אלייך בהקדם

מאמרים קשורים