שכפול מפתחות בקריות

קובי המנעולן – שירותי שכפול מפתחות ושלטים לרכב בקריות

מנעולן מוסמך ומנוסה עם כ – 10 שנות ניסיון בפריצת דלתות, רכבים, שכפול מפתחות לכל כלי הרכב – שכפול מפתחות לרכבי טויטה, סקודה, רנו, אופל, מזדה, ניסן, פולקסווגן, פורד, דצ'יה, יונדאי, סיטרואן, סוזוקי, שברולט ועוד!  שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק. התחייבות למפתחות בהתאמה מלאה למפתחות המקוריים. אם אתם צריכים שכפול מפתחות ושלטים לרכב בקריות והסביבה, כאן בשבילכם

שכפול מפתחות ושלטים לרכב בקריות.

מנעולן צריך להכיר את הסוגים השונים של המפתחות ואת אופן השכפול של כל מפתח, שכפול מפתחות בדרך לא נכונה יביא לאי דיוק במפתח המשוכפל ויכול לפגוע במנעול. אם אתם נמצאים באזור הקריות ואיבדתם את המפתחות לרכב אני מציע לכם שירותי שכפול מפתחות לכל סוגי המפתחות כולל מפתחות לרכבי יוקרה! חייגו 0509014399.

מתי צריך לשכפל מפתחות ולמה?

יש מקרים בהם צריך לשכפל מפתחות לרכב, למשל: איבדתם את המפתח. המפתח נגנב. המפתח נשבר או התעקם. כמובן שתצטרכו את המפתח הנוסף (הרזרבי) לרכב ומנעולן או בעל מקצוע יוכל לשכפל את המפתח. במקרים כאלה ובמקרים נוספים כדאי לשכפל מפתחות ולמנוע מצב שבו המפתח נאבד ואין מפתח נוסף לרכב.

מה לבדוק כשמשכפלים מפתחות לרכב?

  1. וודאו שהמנעולן מכיר את המפתח ויודע איך לבצע שכפול עם התאמה מלאה למפתח המקורי.
  2. בדקו את המכונה שבה משתמש בעל המקצוע או המנעולן – המכונה צריכה להיות שלמה ולא שבורה או סדוקה באופן שיכול לפגוע באיכות המפתח.
  3. וודאו שאתם מקבלים מפתח שעשוי מחומר גלם ("להב") איכותי וקשיח – קיימים להבים "רכים" יותר מאשר להבים אחרים. מפתח העשוי מחומר לא איכותי יכול להתעקם ואפילו להישבר בתוך המנעול.
  4. תוודאו שאתם מקבלים את כל המפתחות ששוכפלו כדי למנוע מצב שקיים מפתח לבית\הרכב שלכן בידי אדם זר.

התקשר עכשיו

מלאו את הטופס ואחזור אלייך בהקדם

מאמרים קשורים