שכפול מפתחות בעכו

אתם מתגוררים בעכו ואתם רוצים לשכפל את המפתחות לרכב שלכם?

בעלי רכבים בעכו? אם אתם מחפשים מנעולן שישכפל את המפתחות לרכב שלכם וגם יצור לכם מפתח קופץ+שלט לרכב. 

קובי המנעולן – שירותי שכפול מפתחות ושלטים לרכב בעכו.

מנעולן בעל הסמכה מתאימה לפריצת בתים/רכבים/כספות ושכפול מפתחות לבית ולרכב. מנעולן מיומן עם ניסיון של 10 שנים בתחום. מתחייב לעבודה ברמה הטובה ביותר כולל אחריות מלאה.

שירותי שכפול מפתחות מכל הסוגים:

  • שכפול מפתחות לרכבים מסוג: טויוטה, סקודה, ניסאן, אופל, יונדאי, מזדה, פולקסווגן, רנו, קאיה, מיצובישי, הונדה, סיאט, סוזוקי, פורד, דודג', סובארו, פיג'ו, שברולט ועוד!
  • שכפול ויצירה של מפתחות קופצים ממותגים כולל שלט.
  • להבים איכותיים ועמידים בלבד!רכב

מיהו משכפל מפתחות בעכו?

משכפל מפתחות הוא *מנעולן שמוסמך* לשכפל מפתחות ושלטים לרכב ונותן שירותי מנעולן ושכפול מפתחות בעכו והסביבה. בדרך כלל, המנעולן גם מוסמך לפרוץ רכבים ובתים. הסמכתו ובעיקר ניסיונו לפרוץ בתים ורכבים, נותנים למנעולן את הידע הנדרש כיצד לשכפל את המפתחות בצורה הטובה ביותר.

מתי צריך לשכפל מפתחות ולמה?

יש הרבה סיבות שבהן תצטרכו לשכפל מפתחות לבית ו/או לרכב שלכם. אלו הם התרחישים הנפוצים ביותר.

המפתח אבד – אם יש לכם בית/דירה/רכב ואיבדתם את המפתח לבית או לרכב אבל יש לכם או לבן משפחה מפתח נוסף, מומלץ לשכפל את המפתח כדי למנוע מצב שהמפתח יאבד ולא יהיה מפתח נוסף.

המפתח נשבר – אם המפתח נשבר, מכל סיבה שהיא וקיים מפתח נוסף אז מומלץ לשכפל את המפתח לבית.


מה לבדוק כשמשכפלים מפתחות לרכב?

  1. הדבר החשוב ביותר הוא לבחור *במנעולן מקצועי ומוסמך* שישכפל לכם את המפתחות. במצב כזה תוכלו להיות רגועים שהמפתח יהיה תואם למקור.
  2. שכפול מפתחות הינו תהליך עדין שצריך להתבצע באופן מדויק ומקצועי וכדי לקבל מפתחות שתואמים את המקור תבדקו שהמנעולן שמשכפל את המפתחות שלכם מכיר את סוג המפתח ואיך לשכפל אותו.
  3. קיימים מספר סוגים של להבים להכנת מפתח. לכן, כאשר אתם משכפלים מפתח לבית או לרכב תדרשו מהמנעולן שיכין לכם מפתח עמיד שעשוי מלהב קשיח – להב עמיד לא יתעקם כשתפתחו את דלת הרכב או הבית.
  4. אחרון חביב – *תבדקו את המפתחות המשוכפלים* גם אם המנעולן הוא מקצועי והמפתח החדש נראה בדיוק כמו המפתח המקורי, מומלץ לבדוק שהמפתח אכן נכנס לצילינדר באופן חלק ופותח את הדלת ללא בעיות שקשורות למפתח.

התקשר עכשיו

מלאו את הטופס ואחזור אלייך בהקדם

מאמרים קשורים