שכפול מפתחות ביקנעם

אתם גרים ביקנעם ורוצים לשכפל את המפתחות לרכב שלכם? בעלי רכבים ביקנעם? אתם מחפשים מנעולן כדי לשכפל את המפתחות לרכב או לעשות שלט ומפתח קופץ לרכב?

קובי המנעולן – שירותי שכפול מפתחות ביקנעם.

שכפול מפתחות לכל סוגי הרכבים, יצירה וקידוד שלטים קופצים לרכב. מנעולן מוסמך ומיומן עם ניסיון 10 שנים בפריצה, תיקון והחלפה של מנעולים מכל הסוגים. ניסיון רב בשכפול מאות מפתחות מכל הסוגים הקיימים. התחייבות לעבודה מקצועית ומהירה כולל אחריות על העבודה! שירותי שכפול מפתחות מכל סוג:

  • שכפול מפתחות למגוון רחב של רכבים: לטויוטה, סקודה, ניסאן, אופל, יונדאי, מזדה, פולקסווגן, רנו, קאיה, מיצובישי, הונדה, סיאט, סוזוקי, פורד, דודג', סובארו, פיג'ו, שברולט ועוד!
  • שכפול ויצירה של מפתחות קופצים ממותגים כולל שלט!
  • להבים איכותיים בלבד!

מיהו משכפל מפתחות ביקנעם?

זה מנעולן מוסמך שנותן שירותי שכפול מפתחות לרכב ביקנעם. המנעולן גם מוסמך לתת שירותי פריצה לבתים ורכבים, מנעולן שמוסמך ובעל ניסיון בפריצת בתים ורכבים יוכל לשכפל מפתחות בצורה הטובה ביותר בגלל שהוא מכיר את המנעולים השונים.

תרחישים נפוצים שבהם צריך לשכפל מפתחות:

מלבד התרחישים שרשומים למטה, קיימים עוד הרבה תרחישים שבהם תרצו לשכפל מפתחות לרכב.

המפתח נשבר – לא משנה מה הסיבה שבגללה נשבר המפתח. כדאי לשכפל מפתחות נוספים (במקרה שבו קיים מפתח נוסף).

במקרה שאבד או נגנב מפתח לרכב מומלץ מאוד לשכפל אחד נוסף.

מה לבדוק כשמשכפלים מפתחות?

  1. הסמכה – חשוב מאוד לבדוק שהמנעולן שמשכפל לכם את המפתחות הינו מנעולן שמוסמך בפריצת מנעולים/תיקון והחלפה של מנעולים וגם בשכפול מפתחות.
  2. חומר גלם איכותי – וודאו שאתם מקבלים מפתח שעשוי מלהב (חומר גלם) קשיח שאינו מתעקם או נשבר בפתיחת הדלת.
  3. בדיקת המפתחות – למרות שבחרתם במנעולן מוסמך ומיומן כדי שישכפל לכם את המפתחות לבית או לרכב, מומלץ לבדוק שהמפתחות אכן תואמים למקור ופותחים את הדלת ללא בעיה שקשורה למפתח.

התקשר עכשיו

מלאו את הטופס ואחזור אלייך בהקדם

מאמרים קשורים