שכפול ושחזור מפתחות לרכב

מה ההבדל בין שכפול ושחזור מפתחות לרכב?

קיימים מספר הבדלים בין שחזור ושכפול מפתחות, הברור שבניהם הוא השם של כל אחד מהם. הבדלים נוספים הם: מתי מבצעים שחזור מפתחות ומתי מבצעים שכפול מפתחות, איך עושים כל אחד מהדברים ועוד. המשיכו לקרוא כדי לדעת טוב יותר מה ההבדלים בניהם.

מה זה שחזור מפתחות לרכב?

שחזור מפתחות לרכב זה עוד דרך שמאפשרת למנעולן רכב להכין לכם מפתח חדש לרכב בלי צורך במפתח נוסף כדי להעתיק (לשכפל) אותו. שחזור מפתחות לרכב מתבצע על ידי זה שהמנעולן ניגש למחשב הרכב ומוציא משם את הקידוד והנתונים של הרכב וככה יכול לדעת איך להכין את המפתח.

A locksmith restores keys to the vehicle
שחזור מפתחות לרכב נעשה על ידי גישה למחשב הרכב ושליפת הנתונים והקידוד של מפתחות הרכב.

מתי עושים שחזור מפתחות לרכב?

כולם מגיעים למצב שהם צריכים לשחזר מפתחות לרכב. חשוב שהשחזור יתבצע בצורה מקצועית לכן אתם צריכים לבחור מנעולן רכב מוסמך ומקצועי שישחזר לכם את המפתחות לרכב. עושים שחזור מפתחות לרכב במצבים הבאים:

  1. המפתח לרכב נאבד ואין לכם עוד מפתח או שהוא לא בהישג יד – יכול להיות שאתם מחוץ לעיר ולא קרובים לבית שלכם כדי לקחת את המפתח הרזרבי שלכם.
  2. המפתחות לרכב נגנבו – קורה הרבה פעמים, אתם יושבים באירוע או מסעדה ולא שמתם לב ומישהו בא לקח לכם את המפתות לרכב.
  3. המפתח נשבר – בזמן שניסיתם לפתוח את הרכב המפתח נשבר ואין לכם עוד מפתח שאפשר לשכפל.
  4. הרכב היה בבעלות קודמת – קניתם רכב ואתם חושדים שהבעלים הקודמים מחזיק במפתח נוסף לרכב, במצב כזה יש צורך שהמנעולן ייגש למחשב הרכב וישנה את הקידוד של המפתחות ויבצע שחזור של המפתחות עם הקידוד החדש.

מה זה שכפול מפתחות לרכב?

בשונה משחזור מפתחות, בשכפול מפתחות לא צריך לגשת למחשב הרכב ולהשיג את הקידוד של המפתחות. שכפול מפתחות לרכב זה העתקה של הקידוד ממפתח קיים – המפתח הרזרבי שלכם. המנעולן רכב לוקח את המפתח הרזרבי שלכם ושם אותו במכונה ייעודית לשכפול מפתחות. במכונה יש מקום לשים שני מפתחות, מקום אחד למפתח שלכם ומקום נוסף לחומר גלם (נקרא גם "להב"). המכונה מעתיקה את החריטות (הקידוד) של המפתח שלכם ללהב. למרות שזה נשמע פשוט זה תהליך עדין שצריך להתבצע באופן מקצועי כדי לקבל מפתח חדש ברמה איכותית.

Car key duplication machine
שכפול מפתחות נעשה על ידי מכונה ייעודית לשכפול מפתחות.

מתי משכפלים מפתחות לרכב?

גם זה קורה לכולם והם מגיעים לסיטואציה שבה הם צריכים מנעולן רכב שישכפל להם את המפתחות לרכב. משכפלים מפתח לרכב במצבים האלה:

  1. המפתח אבד\נגנב אבל יש לכם מפתח נוסף שאפשר להשתמש בו כדי להעתיק את הקידוד.
  2. אתם רוצים להיות רגועים ומוכנים לכל תרחיש שבו המפתח לרכב יעלם או ייגנב.
  3. אתם חולקים את הרכב עם אנשים נוספים ואין מספיק מפתחות לכולם.

 

צריכים שכפול\שחזור מפתחות לרכב? התקשרו 0509014399

שכפול ושחזור מפתחות לרכב בחיפה, שכפול ושחזור מפתחות לרכב בקריות והסביבה, שכפול ושחזור מפתחות לרכב בעכו, שכפול ושחזור מפתחות לרכב בנהריה והסביבה, שכפול ושחזור מפתחות לרכב ביוקנעם והסביבה.

התקשר עכשיו

או מלא את הטופס ואחזור אלייך בהקדם

מאמרים נוספים

השארת תגובה