שירותי פריצה לרכב בנהריה.

אם אתם בעלי רכב אז כנראה שמתישהו חוויתם תקלה במערכת הנעילה של הרכב מכל סיבה שהיא. לפעמים התקלה היא פשוטה לתיקון והצלחתם לסדר אותה לבד ולפעמים התקלה קצת יותר מסובכת ודורשת מנעולן רכב מיומן שימצא את התקלה ויתקן אותה.

מתי צריכים לקרוא למנעולן רכב?

כדאי לקרוא למנעולן רכב בכל בעיה הקשורה למערכת הנעילה ברכב, החל מהבעיה הקטנה ביותר ועד לבעיה גדולה הדורשת פריצה ותיקון של מערכת הנעילה.

המקרים שבהם מומלץ להזמין מנעולן רכב:

  • המפתח נשבר בתוך המנעול של הרכב – מצב כזה מחייב להזמין מנעולן רכב שיוציא המפתח השבור מהמנעול ויפרוץ את הרכב, בלי לפגוע בדלת הרכב כמובן. לאחר הפריצה המנעולן יבצע שחזור של המפתח השבור (מוזמנים לקרוא על ההבדל בין שכפול לשחזור מפתחות).
  • המפתח אבד או נגנב – גם במקרה הזה המנעולן יפרוץ את רכב ויבצע שחזור של המפתח לרכב.
  • הרכב ננעל כשהמפתח בתוכו – זה מקרה מאוד נפוץ וקורה לנהגים רבים. במקרה כזה המנעולן רכב יצטרך לפרוץ את הרכב בזהירות ולהשיב לכם את המפתחות לרכב. לאחר הפריצה המנעולן יבצע בדיקה שהמנעול של הרכב לא ניזוק במהלך הפריצה.
  • השלט לרכב נהרס או אבד – אם הרכב שלכם נפתח רק עם שלט והשלט אבד או נהרס, מנעולן רכב מנוסה יוכל לפרוץ את הרכב בבטחה ולגשת למחשב של הרכב. לאחר מכן המנעולן יבצע קידוד לשלט חדש (במקרה ואבד השלט). אם השלט נהרס: המנעולן יוכל לפענח את הבעיה ולפתור אותה – תיקון של השלט או החלפתו בשלט חדש במקרה ולא ניתן לתקן את השלט ההרוס.

קובי המנעולן – שירותי פריצת רכבים בנהריה.

כמנעולן עם וותק של יותר מ-10 שנים בתחום אני מציע לכם שירותי פריצה לכל סוגי הרכבים, כולל רכבי יוקרה. אחריות מלאה על כל העבודה! שירות מהיר ואדיב! מחירים שנוחים לכל כיס!

התקשרו עכשיו 050-9014399.

התקשר עכשיו

מלאו את הטופס ואחזור אלייך בהקדם

מאמרים קשורים

השארת תגובה