איך פורצים לרכב?

לפני שנתחיל חשוב לציין שאני מחזיק בתעודת מנעולן מורשה ואישור עבודה חוקי ממשטרת ישראל, כמובן שאציג לכם את התעודות לפני התחלת העבודה. *שירותי פריצות אלו אינם כוללים נזקים למנעולים\דלתות\חלונות של הרכב, אפרט לכם בהמשך המאמר.

אז בואו נתחיל:

הרבה אנשים חושבים שפריצה לרכב שלהם תגרום לנזק משמעותי לדלת הרכב, אז תנו לי להרגיע אתכם, זה לא.

בניגוד למה שחושבים, פריצה לרכב שמבוצעת על ידי מנעולן פורץ רכבים מוסמך לא תגרום לנזק כלל.

כשאנשים שומעים "פריצה לרכב" אז הם לרוב חושבים על ניפוץ החלון והרמת ידית הנעילה או דחיפה של ברזל לרווח בין החלון לדלת הרכב. המקרים האלו קורים רק בסרטים ואני כמנעולן שמוסמך לפרוץ לרכבים לא אשבור את החלון וגם לא אדחוף מוט ברזל לרווח שבין החלון לדלת.

איך מנעולן מוסמך פורץ את הרכב?

כדי להבטיח שהפריצה תתבצע על הצד הטוב ביותר בלי נזק לרכב אני משתמש בכלים מיוחדים שמיועדים לפריצת דלת הרכב ולפעמים גם מתאימים לפריצת הדלת בבית.

באיזה כלים משתמש המנעולן לפרוץ את הרכב?

הכלי הראשון הוא: "סיכות". אבל לא סתם סיכות משרד פשוטות אלא סיכות ייעודיות ומיוחדות שיוצרו במיוחד כדי לפרוץ את דלת הרכב. המנעולן משתמש בסיכות אלו כדי להרים ולהוריד את הפינים שבתוך המנעול עד לפתיחתו. יש אנשים (לא מנעולנים כמובן) שמשתמשים במברג ודוחפים אותו לתוך המנעול, זאת טעות חמורה! נכון, לפעמים זה עובד והדלת כן נפתחת אבל ברוב המוחלט של המקרים המברג פוגע בפינים של המנעול, זה אומר שהמנעול הרוס ואי אפשר להשתמש במפתחות של הרכב. במקרה כזה יש צורך להחליף את מערכת הנעילה של הדלת.

כלי נוסף לפרוץ את הרכב נקרא: "כרית ניפוח" שמבטלת את הוואקום שנוצר בנעילת הרכב. הכרית מוכנסת לצד הדלת, המנעולן ופורץ הרכב מתחיל לנפח בעדינות עד שהוואקום משתחרר, אחרי שחרור הוואקום המנעולן שהזמנתם יכול להכניס כלי נוסף לתוך הרכב ובאמצעותו לפתוח את ידית הנעילה.

זה אולי נשמע לכם פשוט אבל חשוב שתדעו: שימוש לא נכון בכלים יכול וגם יפגע בדלת ובמנעול של הרכב, מה שיגרום לעליה משמעותית במחיר התיקון והפריצה. גם אם יש לכם או למישהו שאתם מכירים את הכלים האלו אני ממליץ לכם שלא לנסות ולפרוץ דלת הרכב בעצמכם, העבודה חייבת להתבצע על ידי מנעולן מוסמך שמכיר את הדרך והשלבים שצריכים להיעשות בביצוע העבודה בלי לפגוע בדלת או במנעול הרכב.

מנעולן לרכב בחיפה, מנעולן לרכב בקריית אתא, מנעולן לרכב בקריית מוצקין, מנעולן לרכב בקריית ביאליק, מנעולן לרכב בקריית חיים, מנעולן לרכב בקריית ים, מנעולן לרכב בעכו או מנעולן לרכב ביוקנעם התקשרו עכשיו 0509014399.

התקשר עכשיו

או מלא את הטופס ואחזור אלייך בהקדם

השארת תגובה