מנעולן רכב בעכו

מתגוררים בעכו ואתם צריכים מנעולן שיפרוץ או שיחליף לכם את המנעול של הרכב? אתם צריכים לתקן  את הסוויץ', מחפשים מנעולן רכב שמתקין מערכת אזעקה? זקוקים לשכפול או שחזור מפתחות לרכב?

קובי המנעולן – מנעולן רכב בעכו

מנעולן רכב מנוסה עם 10 שנות ניסיון בתחום. מציע שירותי פריצה לרכב באזור חיפה, קריות, נהריה ועכו. פריצה של הרכב ללא נזק. נותן שירותי שכפול ושחזור מפתחות לרכב עם התאמה מלאה. אחריות מלאה על כל העבודה! הגעה מהירה.

שירותי מנעולן רכב בעכו והסביבה

כיום, מרבית המנעולנים נותנים שירותים גם בית וגם שירותים לרכב. השירותים שנותן מנעולן רכב – פריצה של רכב. החלפת המנעול ברכב. שכפול ושחזור מפתחות לרכב. שחרור ותיקון סוויץ' ברכב. החלפה של הסוויץ'. התקנה ו\או ניתוק של מערכות אזעקה וקודנים ברכב.

פורץ רכבים בקריות.

מומלץ לבחור במנעולן רכב מקצועי שמכיר את סוגי הרכבים ודרך הפריצה שלהם. פריצה לא מקצועית יכולה ואף תפגע בדלת הרכב ובמנעול. פגיעה בדלת\במנעול הרכב תצריך תיקון נוסף. כדי שתהיו בטוחים שהרכב לא יפגע בזמן הפריצה התקשרו 0509014399.

שחרור ותיקון סוויץ' בעכו.

אם הרכב לא מניע כי הסוויץ' של הרכב התקלקל או נתקע כדאי שתזמינו מנעולן שנותן שירותי רכב שיוכל לשחרר או להחליף את הסוויץ'. החלפה או תיקון חייבת להתבצע אך ורק על ידי מנעולן רכב מנוסה שיודע איך לעשות את העבודה הנדרשת. קובי המנעולן – שחרור ותיקון של סוויץ' בכל סוגי הרכבים עם אחריות.

שכפול ושחזור מפתחות לרכב בעכו.

אם המפתחות של הרכב נשברו או אבדו באזור עכו ויש לכם מפתח נוסף לרכב מומלץ לשכפל מפתחות נוספים לרכב כיד למנוע מצב שאתם תקועים מחוץ לרכב ללא מפתחות. אם איבדתם את המפתח לרכב ואין מפתח נוסף צריך לבצע שחזור של המפתחות – שחזור מפתחות לרכב מתבצע על ידי הנתונים במחשב הרכב. קראו "מה ההבדל בין שחזור לשכפול מפתחות".

מה צריך לבדוק כשמזמינים מנעולן רכב בקריות?

תמיד בחרו במנעולן שעומד בכל הקריטריונים החשובים.

מנעולן אמין שייתן לכם את השירות המתאים והטוב ביותר לפי העבודה הנדרשת. אם אתם מרגישים שהמנעולן לא מציע לכם את השירות הנדרש, בחרו באחד אחר.

מנעולן וותיק ומנוסה שמכיר את כל סוגי הרכבים והמפתחות ויודע איך לפרוץ את הרכבים בלי לפגוע בדלת או במנעול של הרכב. אם אתם צריכים לשכפל\לשחזר את המפתחות לאוטו אז מנעולן וותיק יכיר את אופן השכפול או השחזור של כל מפתח.

מנעולן שזמין בשבילכם בכל שעה, ביום וגם בשעות המאוחרות של הלילה. אם רוצים שהמנעולן יהיה זמין ויגיע אליכם במהירות האפשרית. (במקרים של שבת או חג כדי לבדוק אם המנעולן עובד בשבתות וחגים).

מנעולן שייתן לכם את המחיר הטוב ביותר בהתאם לסוג העבודה שאתם צריכים. מוזמנים לבדוק מחירם ב"מחירון מנעולן". אל תבחרו במנעולן שמציע לכם מחיר שאינו תואם את סוג העבודה.

התקשר עכשיו

מלאו את הטופס ואחזור אלייך בהקדם

מאמרים בנושא: