מנעולן רכב בחיפה

גרים בחיפה וזקוקים למנעולן רכב? צריכים לפרוץ את הרכב שלכם? רוצים לשכפל או לשחזר את המפתחות? אני כאן בשבילכם.

קובי המנעולן – מנעולן רכב בחיפה.

מנעולן רכב מוסמך כפורץ רכבים, פריצה של מאות רכבים ותיקון עשרות סוויצ'ים בשלל רכבים שונים. מציע ללקוחות שירותי פריצה ותיקון לרכב ברמה הגבוהה והאמינה ביותר במחירים הוגנים.

פריצת רכבים בחיפה

אני מציע לכם שירותי פריצה של כל סוגי הרכבים – טויוטה, יונדאי, מזדה, אופל, ניסן, פורד, סוזוקי, פיאט, מיצובישי, סובארו, שברולט, סקודה, רנו, פיג'ו, סיאט, אאודי, בי.אמ.וו (bmw), הונדה, קאיה ועוד! כולל רכבי יוקרה. כמובן, פריצת הרכב לא תגרום לנזק לדלת הרכב. אחריות מלאה על כל העבודה.

תיקון\החלפה של סוויץ' בחיפה

תיקון ושחרור של סוויץ' תקוע. אם הסוויץ' ברכב שלכם נתקע והרכב לא מניע. אני מציע לכם שירות אמין ומקצועי לשחרור הסוויץ' הרכב. אם הסוויץ' דורש תיקון או החלפה איידע אתכם ואתן לכם הצעת מחיר הוגנת.

שכפול ושחזור מפתחות לרכב בחיפה

אם אתם רוצים לשכפל את המפתחות של הרכב שלכם – אני כאן בשבילכם לבצע שכפול או שחזור מלא של מפתחות הרכב, לא משנה איזה רכב יש לכם. שחזור המפתחות מתבצע על ידי גישה למחשב של הרכב ושליפת הנתונים של המפתח. מתחייב לשכפול ו\או שחזור המפתחות בהתאמה מלאה למקור.

מה לבדוק כשמזמינים מנעולן רכב בחיפה?

אתם מחפשים מנעולן רכב מקצועי בחיפה אבל לא יודעים מה צריך לבדוק ולוודא לפני שאתם מזמינים מנעולן שיפרוץ או יתקן לכם את המנעול ברכב?

פריצת רכבים צריכה להתבצע על ידי מנעולן רכב מוסמך שלמד את המקצוע ומכיר את כל סוגי המנעולים בכל סוגי הרכבים השונים שקיימים כיום.

יש הרבה דרכים לבדוק אם המנעולן רכב שהזמנתם הוא מקצועי, אמין ויכול לבצע את העבודה על הצד הטוב יותר. כאשר אתם מזמינים מנעולן פורץ רכבים בחיפה תבדקו:

תעודת הסמכה לעסוק כמנעולן רכב – חובה!

כל מנעולן חייב לעבור הסמכה לפרוץ ו\או לתקן מנעולים ברכבים השונים. אז אם אתם מחפשים מנעולן לרכב אל תזמינו בלי לבדוק את ההסמכה שלו, תבקשו לראות את תעודת ההסמכה לפני שהוא מתחיל לעבוד. יש הרבה אנשים שמציגים את עצמם כמנעולים מוסמכים אבל בעצם הם סתם אנשים שיודעים איך לפרוץ רכבים. אנשים כאלה יכולים לגרום לרכב שלכם נזק גדול שידרוש עבודה רבה כדי לתקן אותו ובהתאם המחיר של העבודה יעלה משמעותית. אני כמובן מחזיק בתעודת הסמכה שאציג לכם לפני תחילת העבודה.

אם ביצע את העבודה כנדרש.

אחרי שהזמנתם מנעולן רכב בחיפה ובדקתם את התעודות הנדרשות לפני ביצוע עבודה, אתם צריכים לוודא כמה דברים אחרי סיום העבודה. אם הזמנתם מנעולן רכב כדי שיפרוץ את הרכב תבדקו שהכול עובד כשורה – שהדלת נפתחת ונסגרת בלי בעיות. אם המנעולן תיקן לכם את המנעול ברכב תוודאו שהמפתח נכנס בצורה חלקה ופותח את הדלת. במקרה של תיקון\החלפה של סוויץ' ברכב תניעו את הרכב לפני שהמנעולן רכב עוזב ותתריעו על כל תקלה או בעיה בסוויץ'.

התקשר עכשיו

מלאו את הטופס ואחזור אלייך בהקדם

מאמרים בנושא: