מנעולן בקריות

אתם זקוקים למנעולן לבית, מחפשים פורץ דלתות ומנעולים? רוצים לדעת איזה שירותים מציע מנעולן מקצועי לבית בקריות, איך בוחרים מנעולן לבית בקריות, מה בודקים לפני שבוחרים מנעולן לבית ואיך יודעים שהמנעולן באמת אמין ומקצועי?

קובי המנעולן – מקצועי לבית בקריות.

ניסיון רב בפריצה ותיקון של מנעולים מכל הסוגים, פלדלת, רב-בריח ועוד. החלפה ואו תיקון של כל הצילינדרים, צילינדרים של ייל, מולטילוק, אלבא, ועוד. בעל תעודת הסמכה רלוונטית ותקפה. המלצות רבות מלקוחות, מתחייב לשירות אמין ומקצועי במחיר מתאים. הגעה עד לבית הלקוח.


חייגו 0509014399 ואגיע מיד!

שירותי מנעולנות לבית בקריות 24 שעות. לא בשבת.

מנעולן לבית בקריות מציע ללקוחותיו שירותים במגוון תחומים שקשורים לדלת ואו למנעול בבית בכל זמן שהלקוח צריך ללא דחיה. תבחרו מנעולן שמכיר את הצורך שלכם בשירותי פריצה ותיקון של דלת הבית כמה שיותר מהר לא משנה מה השעה. אני מבין אתכם ומציע לכם שירותי פריצה לבית בזמן הקצר ככל שניתן.

פריצת דלתות ומנעולים בקריות.

יש הרבה סוגים של מנעולים וצילינדרים בישראל ובקריות בפרט, לכן חשוב שתזמינו מנעולן שמכיר את סוגי המנעולים והצילינדרים ויודע איך לפרוץ אותם בלי לפגוע בדלת הבית. אני בעל ניסיון רב בפריצת כל סוגי הדלתות והצילינדרים כולל דלתות ומנעולים של פלדלת ודלתות ומנעולים מחברת רב-בריח.

פריצה, תיקון והחלפה של צילינדרים בקריות.

כמספר הדלתות ככה מספר הצילינדרים שמותקנים בקריות ורק מנעולן מיומן יודע איך לפרוץ, לתקן או להחליף את הצילינדרים השונים. פריצה תיקון החלפה של צילינדר בצורה לא נכונה יכולה לגרום לכך שהצילינדר לא יעבוד בצורה חלקה. אז תבחרו מנעולן מיומן ומקצועי. אתם יכולים להיות בטוחים שאני אבצע את הפריצה, תיקון או ההחלפה של הצילינדר בצורה מקצועית, ביצעתי מספר רב של עבודות בקריות לכל סוגי הצילינדרים הקיימים.


חייגו 0509014399 ואגיע מיד!

מה לבדוק כשבוחרים מנעולן לבית בקריות?

זמינות – זה אחד הדברים החשובים שצריך לקחת בחשבון כשמחפשים מנעולן לבית. אם אתם תקועים מחוץ לבית אתם לא רוצים לחכות כמה שעות מחוץ לביתכם בחוסר אונים.

מקצועיות – תשאלו את המנעולן אם יש לו הסמכה לעסוק כמנעולן ותדרשו לראות תעודה, זה הכרחי לראות תעודה כדי להיות רגועים שהמנעולן לא יעשה לכם בעיות גדולות יותר בעת העבודה.

ותק וניסיון – דברים אלה מעידים הרבה על המנעולן ועל האמינות שלו, מנעולן ותיק שביצע מספר רב של פריצות ואו תיקונים של דלתות בבית ידע בוודאות איך לבצע את העבודה שאתם צריכים.

מתי מזמינים מנעולן לבית בקריות?

אנחנו לא שולטים בזה ולא יכולים להחליט מתי נתקע מחוץ לבית או מתי המנעול/הצילינדר ייהרס ויצטרך החלפה או תיקון. אז תזמינו מנעולן לבית במקרים:

  • במקרה שנתקעתם מחוץ לבית ואין באפשרותכם להשיג את המפתח הנוסף (הרזרבי) שלכם.
  • אם חס וחלילה פרצו לכם לבית ואתם רוצים להחליף את המנעול כדי למנוע מצב כזה שוב.
  • עברתם לדירה חדשה – כל מנעולן לבית ימליץ לכם לבצע החלפה של הצילינדר בדירה. כי אי אפשר לדעת אם לקבלן/הבעלים הקודמים יש מפתח לבית שלכם ואתם יודעים מזה.
  • אם המפתח לא פותח את הדלת. מכל סיבה שהיא, הדלת לא נפתחת כשאתם מכניסים ומסובבים את המפתח.
  • הצילינדר נשבר/נפגע – מצב כזה מצריך מנעולן מקצועי שיתקן או יחליף את הצילינדר.
  • אם אתם חושבים שיש בעיה במנעול או בצילינדר שלכם אל תחכו לרגע שתתקעו הזמינו מנעולן שיסדר את הבעיה.

התקשר עכשיו

 

או מלא את הטופס ואחזור אלייך בהקדם

מאמרים בנושא: