מנעולן לבית ביקנעם

מחפשים מנעולן לבית ביקנעם שיפרוץ את המנעול? רוצים להחליף את המנעול או הצילינדר של דלת הבית, צריכים לשכפל מפתחות לבית?

קובי המנעולן – המנעולן לבית שלכם ביקנעם

התחייבות לעבודה נקייה ומקצועית שלא תפגע בדלת הבית שלכם. מנעולן מוסמך ו-וותיק עם ניסיון של 8 שנים כמנעולן לבית ולרכב. מציע מגוון רחב של שירותים לבית.

  • פריצה של כל סוגי המנעולים והדלתות.
  • פריצה של צילינדרים מכל הסוגים.
  • החלפה של מנעולים וצילינדרים.
  • איתור ותיקון בעיות במנעולים וצילינדרים.
  • הגעה עד בית הלקוח!

שירותי מנעולן לבית ביקנעם

איזה שירותים לבית מציע מנעולן ביקנעם? – פריצה או החלפה מנעולים ודלתות, פריצה ו\או תיקון של צילינדרים. שירות עד הבית 24 שעות ביממה.

פריצת מנעולים ביקנעם

מנעולן לבית מציע ללקוחותיו פריצה של המנעול בבית במקרה הצורך – מנעולן מיומן יפרוץ את המנעול ללא בעיה ויכניס אתכם לביתכם. לרוב, במהלך הפריצה המנעול נהרס ויש צורך להחליפו. פורץ מנעולים לא מקצועי יכול לגרום לבעיות נוספות. אני, קובי המנעולן, פורץ מוסמך ומיומן בפריצת מנעולים בלי לפגוע בדלת.

פריצה, תיקון או החלפה של צילינדרים ביקנעם

לא תמיד הבעיה היא במנעול. לפעמים יש בעיות בצילינדר שמצריכות מנעולן לבית שיאתר את הבעיה ויפתור אותה. לפעמים צריך לפרוץ על הצילינדר על ידי קדיחה, לפעמים אפשר לפרוץ אותו בדרכים אחרות. בכל מקרה צריך להזמין מנעולן שיטפל בבעיה. תסמכו עלי שאטפל בכל בעיה שיש בצילינדר במקצועיות.

 

מתי להזמין מנעולן לבית ביקנעם?

  1. המפתחות אבדו או נגנבו – תצטרכו מנעולן שיפרוץ את המנעול או הצילינדר ויכניס אתכם לבית.
  2. המפתח מסתובב בצילינדר אבל לא פותח את הדלת – מנעולן לבית יטפל בבעיה על ידי תיקון או החלפה של הצילינדר הפגום.
  3. המפתח לא נכנס לצילינדר – כנראה שיש משהו שחוסם את הכניסה של המפתח. מנעולן מיומן יוכל לזהות את הבעיה בצילינדר או במפתח עצמו ולתקן את הבעיה.
  4. חושדים שלאדם זר יש מפתח לבית שלכם – מקרה כזה יכול לקרות לדוגמה אם עשיתם הדברה בבית שמחייבת אתכם לעזוב את הבית לכמה ימים ונתתם מפתח למדבירים. או אם עברתם לדירה חדשה ואתם חושבים שיש לקבלן או לבעלים הקודמים מפתח לבית שלכם – מומלץ להחליף צילינדר בבית ולקבל מפתחות חדשים לבית.
  5. ובכל מקרה שאתם חשים שיש בעיה במפתח\במנעול או בצילינדר שלכם – קראו למנעולן שיאתר את הבעיה ויציע לכם את הפתרון הטוב ביותר.

מה לבדוק כשמזמינים מנעולן לבית ביקנעם?

  1. הסמכה והכרה במשטרה – כל מנעולן חייב להחזיק בתעודת הסמכה בתוקף שמאשרת שהוא למד והתנסה בסוגי העבודות שנדרשות ממנעולן. הכרה של המשטרה מאשרת שהמנעולן עבר בדיקת יושר מקיפה.
  2. וותק ומקצועיות – ככל שהמנעולן וותיק יותר ככה המקצועיות שלו טובה יותר. וותק רב מבטיח שהמנעולן התנסה בכל סוגי המנעולים, הצילינדרים וכדומה.
  3. כלים – תבדקו שהמנעולן משתמש בכלים מתאימים לביצוע העבודות השונות. שימוש בכלים לא מתאימים יכול לגרור בעיות בהמשך.
  4. זמינות – תמיד תרצו מנעולן שזמין בשבילכם בכל זמן, גם אם זה אמצע הלילה.
  5. מחיר – מנעולן אמין יציע לכם מחיר שמתאים לעבודה. המחירים משתנים מעבודה לעבודה אבל מחיר גבוה מידי יכול להעיד על ניסיון של עוקץ.

התקשר עכשיו

מלאו את הטופס ואחזור אלייך בהקדם

מאמרים בנושא: