יצירת שלטים לרכב בחיפה.

אם יש לכם רכב מיושן ללא מערכת נעילה מרחוק (שלטים) ואתם רוצים שמנעולן רכב יצור לכם שלטים לרכב, אני כאן בשבילכם. בנוסף, אנסה להסביר לכם איך עובד התהליך ואיזה סוגי שלטים קיימים.

איך מייצרים שלט לרכב?

כשאתם פונים למנעולן רכב שיכין לכם שלטים לרכב שלכם, המנעולן בודק את סוג הרכב, השנתון ואת מערכת הנעילה של הרכב. אם ניתן להרכיב לרכב שלכם מערכת נעילה מרחוק המנעולן יציע לכם מגוון של אפשרויות לשלטים לרכב.

לאחר שבחרתם את הסוג שאתם רוצים, המנעולן יתחיל בעבודה.

בתחילת העבודה המנעולן יאתר את מערכת החשמל האחראית על נעילת הדלתות והנעת הרכב (לרוב נמצאת מתחת להגה). לאחר מכן המנעולן יבדוק אם היית קיימת מערכת נעילה מרחוק\אימבולייזר שצריך לנתק או להחליף. אחרי זה יתחיל המנעולן רכב בהרכבת מערכת הנעילה החדשה ברכב שלכם. המערכת היא קופסה חשמלית המתחברת למערכת הנעילה של הרכב וכך מתאפשרת הנעילה של הרכב של על ידי שלטים.

לשלטים של הרכב מוסיפים שבב אלקטרוני שייחודי למערכת הנעילה שהותקנה ברכב. תפקידו של השבב הוא למנוע את הפתיחה של המערכת על ידי שלט אחר.

סוגי שלטים

כל מנעולן רכב מחזיק מגוון של שלטים לרכב. שלטים נפתחים (קופצים), שלטים "רגילים", שלטים מקוריים.

  • שלטים קופצים – שלט לרכב עם כפתורי פתיחה ונעילה של הרכב (פתיחת תא מטען בחלק מהרכבים) ומפתח לרכב הקופץ מתוך השלט. בחלק גדול מהרכבים אלו השלטים המקוריים של הרכב. ברכבים ישנים לבחור בשלטים מקוריים של סוג הרכב שלכם, למרות שלא קיים להם שלט מהחברה.
  • שלטים רגילים – שלטים עם כפתורי פתיחה ונעילה של הרכב הנתלים עם מחזיק מפתחות בצמוד למפתח הרכב. שלטים אלו לרוב אינם מקוריים.
  • שלטים מקוריים – שלטים שיוצרו במיוחד לסוג של הרכב בהתאם לשנה שלו.

 

*התמונות להמחשה בלבד, סוגי השלטים משתנים בהתאם למלאי הקיים וסוג הרכב.

קובי המנעולן – יצירת שלטים לרכב.

אני מציע מגוון רחב של שלטים לרכב. מגוון שלטים מקוריים, שלטים לרכב יוקרה, שלטים קוצפים ושלטים רגילים. שירות מהיר, מקצועי, אדיב במחיר שנוח לכל כיס. אחריות מלאה על העבודה! מגיע עד הבית! התקשרו: 050-9014399.

יכולים להגיע לחנות ברחוב המוסכים 29, חיפה.

התקשר עכשיו

מלאו את הטופס ואחזור אלייך בהקדם

מאמרים קשורים