איך לפתוח דלת תקועה בבית?

door lock

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם אם הדלת לבית תקועה.

יש לכם את המפתח לבית אבל הוא כאשר אתם מכניסים אותו לצילינדר הוא לא מסתובב, מסתובב חצי סיבוב או שהוא בכלל לא נכנס לצילינדר? יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות.

*הטיפים שתקראו עכשיו יכולים לעזור לכם להיכנס לבית אבל חשוב לציין שרוב הצילינדרים מאוד ממוגנים וקשים לפריצה. למשל "דלת פלדלת" ממוגנת עם בריחים רבים ויש צורך במנעולן מקצועי שיטפל בבעיה. המנעולן יקדח את הצילינדר במקדח מיוחד ויפתח את הדלת בלי לפגוע בדלת עצמה ולאחר מכן יתקין צילינדר חדש.*

מה עושים אם המפתח לא נכנס לדלת?

במקרה כזה רצוי ואף מומלץ לנסות להשתמש במפתח אחר כי יתכן שיש תקלה במפתח, יכול להיות שהמפתח עקום או שהחריצים שלו נפגעו והצילינדר לא "מזהה" אותו כמפתח הנכון לדלת.

מה לעשות אם אין מפתח נוסף לדלת?

במידה ואין לכם מפתח נוסף לדלת לא תהיה ברירה ותצטרכו להזמין מנעולן מוסמך. המנעולן יקדח את הצילינדר במקדח מיוחד ויפתח את הדלת. התהליך לא יגרום נזק לשאר הדלת. לאחר מכן המנעולן יתקין בדלת צילינדר חדש.

מה אפשר לעשות אם המפתח נכנס לדלת באופן חלקי?

אם המפתח נכנס לצילינדר רק באופן חלקי אז כנראה שיש חפץ זר בצילינדר או שיש תקלה בצילינדר, צריך לשמן את הצילינדר ולנסות שוב. אם אחרי שימון יסודי עדיין יש קושי בפתיחה וסגירה של הדלת יש צורך להזמין מנעולן שיחליף את הצילינדר בחדש. בדרך כלל פעולה זו אורכת כשעה וחצי.

מה עושים אם המפתח נכנס לדלת הבית אבל לא מסתובב עד הסוף?

במידה והמפתח נכנס למפתח ומסתובב חצי סיבוב, יש תקלה במנגנון של הדלת ו\או תקלה בכיוון הדלת. יכול להיות שהבריחים לא מאוזנים, תנסו להפעיל כוח סביר ולנסות לפתוח את הדלת עם המפתח. הצלחתם? מצוין. תנסו לאתר את הבעיה כשהדלת פתוחה ותזמינו מנעולן מקצועי שיתקן לכם את הצילינדר. לא מצאתם בעיה? כדאי שתזמינו מנעולן שיבדוק את הצילינדר.

אז אם נתקעתם מחוץ לבית בתקופת הקורונה ואתם מחפשים מנעולן לבית בחיפה והסביבה, מנעולן לבית בקרית אתא, מנעולן לבית בקרית ביאליק, מנעולן לבית בקרית מוצקין, מנעולן לבית בקרית ים, מנעולן לבית בקרית חיים, מנעולן לבית ביקנעם והסביבה או מנעולן לבית בעכו התקשרו 0509014399.

התקשר עכשיו

או מלא את הטופס ואחזור אלייך בהקדם

השארת תגובה